Jelen tananyagunk az Adobe Flash ActionScript 3 témakörének egér, gombok és eseménykezelések témakörével foglalkozik. Az oktatás célja az, hogy bemutassa a mindennapi Flash fejlesztésben leggyakrabban használt eljárásokat, például gombok és menük készítése egyszerűen, tartalmak navigálása és megjelenítése, egér effektek vagy az egérkurzor egyedivé tétele. A leírások törekednek a könnyen érthető, egyszerű megoldások alkalmazására. Képekkel, részletes leírásokkal és videó anyagokkal tesszük még könnyebbé a tananyag megértését azok számára is, akik még nem, vagy csak kis mértékben merültek el az ActionScript 3 programozás rejtelmeiben. Javasoljuk továbbá a tananyagot azon Flash fejlesztőknek is, akik eddig az ActionScript 2 nyelvet használták és szeretnének áttérni az ActionScript 3 nyelvre. A leírások és gyakorlatok megkönnyítik az átállást és az új szerkezeti, szintaktikai rendszerek elsajátítását, megértését. Új ActionScript 3 dokumentum készítéséhez Adobe Flash CS3 vagy újabb típusú Flash szerkesztőre lesz szükségünk. Mivel az újabb verziókkal nem mindenki akar, vagy tud lépést tartani, ezért a példákat az Adobe Flash CS3 verzió használatával mutatjuk be. A Flash szerkesztő nem ingyenes program, 30 napig teljes funkcióiban működő legfrissebb verziója letölthető az Adobe oldaláról.
A tanfolyam a beiratkozás után fél évig érhető el. Fejezetek: 1. Gombok és menü egyszerűen 2. Az esemény fogalma és bemutatása 3. Egér események bemutatása 4. Alap gombok létrehozása, vezérlése 5. Gombok és menük a gyakorlatban 6. Egér effektek készítése
Ár: 15.000 Ft + ÁFA
Tanfolyami segédanyag: Nincs külön segédanyag Bemutatófejezet megtekintése
Jelentkezés
|